

A görögdinnye javítja a kedvet és növeli az emberek életerejét, legalábbis erről vannak meggyőződve az amerikai kutatók.
Vizsgálataik során, azt tanulmányozták, hogy miként hat az emberi szervezetre napi néhány szelet görögdinnye fogyasztása. A legtöbb önkéntes résztvevő arról számolt be, hogy hála ennek a „diétának” napról napra javul a kedélyük és nő az élet aktivitásuk.
Ezek alapján pedig megállapították a „görögdinnye elmélet” bázisát: kiderült, hogy ez a gyümölcs sok egészséges anyagot tartalmaz. Például van benne aminosav, ami feloldja a tejsavat, így csökkenti az izomfájdalmat, emellett stimulálja a növekedési hormonokat, segíti a vizelet kiválasztást.
Sőt mivel ellazítja az érfalakat, így csökkenti az artériás vérnyomást, ami pedig talán a legfontosabb, hogy javítja a kedvet.
Összefoglalva az orvosok szerint nincs még egy olyan kiváló és főleg természetes antidepresszáns, mint a görögdinnye.
|
|
Megosztás |




