Bejelentkezés az oldalra



 Nem regisztráltál? Regisztrálj most!


Bomba alak 3 hét alatt

2009. május 13., szerda
Forrás: Elixír Magazin

A nők nagy része fenékre, hasra és combra hízik leginkább, mondja Czanik Balázs aerobik edző. Ezért is fontos, hogy az edzések során ezeket a részeket különösen átmozgasd.

A férfiak inkább szerveikre híznak, ami nem olyan látványos, mint a hölgyek súlygyarapodása, viszont sokkal egészségtelenebb. Éppen ezért számukra is érdemes rendszeresen végezni a farizmot erősítő gyakorlatokat. Érdekes módon – nemtől függetlenül – a fenék a plusz kilókkal rendelkezők számára ugyanúgy problémát okozhat, mint azoknak, akik túl vékonynak érzik magukat. Az előbbi csoport tagjai általában csökkenteni próbálják fenekük méretét, és változtatni szeretnének az alakjukon, míg a többiek általában erősebb, keményebb popsira vágynak.

Hogyan érhetjük el a lehető leghamarabb a kívánt formát?

Ahogy a szép hasról esetében, itt is fontos a rendszeres mozgás – a mellékelt gyakorlatsor rövid idő alatt végrehajtható, tanácsos hetente legalább háromszor ismételned –, és a megfelelő étkezés: próbáld növelni a fehérjebevitelt, s ügyelj arra, hogy minél kevesebb szénhidrátot fogyassz. Segíti a változást, ha elhagyod a cukrozott italokat és a süteményeket, ezek helyett igyál inkább ásványvizet és egyél sok friss gyümölcsöt, zöldséget!

A csökkentett kalóriabevitel mellett miért érdemes odafigyelni erre?

A nyersgyümölcs- és zöldségfogyasztással, illetve a kellő folyadékbevitellel feszesebbé teheted a bőrödet, ami a farizom erősítése szempontjából nem elhanyagolható tényező, a nőknél ugyanis ez a testtáj könnyen veszít rugalmasságából, és meglazul. A helyes táplálkozás azért lényeges, mert az egészséges ételekkel nem juttatsz szervezetedbe olyan salakanyagokat, melyek a bőr alatt lerakódva elősegítik a cellulitisz, azaz a narancsbőr kialakulását. Érdemes tehát meggondolnod, mi kerül a tányérodra, ha ugyanis már szemmel láthatók a kis gödröcskék a popsin, nehezen, nagy erőfeszítés árán tüntetheted el ezt az esztétikai hibát – az azonban nem nagy áldozat, ha kóla helyett ásványvizet töltesz a poharadba, vagy ha szendvics helyett salátát készítesz magadnak.

Hosszú ideig kell dolgozni ahhoz, hogy learassuk a munka gyümölcsét?

Ez egyénileg változó, genetikai adottságaid ugyanis nagyban meghatározzák. Mint mindenben, a kitartás itt is célravezető, nem szabad elkeseredned, ha az első hét után még nem csökken a ruhaméreted. Ha a gyakorlatokat következetesen legalább 3 hétig ismételed, a fejlődés semmiképpen sem marad el!

Gyakorlatok

 

Oldalfekvésben

1. Helyezkedj oldalfekvésbe, kezeddel támaszkodj meg a talajon.
2. Felül levő lábaddal végezz emeléseket felfelé 2x3x20-szor, majd ismételd meg a gyakorlatot a másik oldalon is!

Hason fekve

1. Fordulj át hason fekvésbe, és húzd fel a jobb sarkadat úgy, hogy talpad felfelé nézzen.
2. Ebből a helyzetből told a talpadat a plafon felé 2x30-szor, figyelve arra, hogy térded ne érintse a talajt! Ha végeztél, dolgoztasd meg a bal oldalt is!

Hanyatt fekve

1. Feküdj hanyatt, húzd talpra a lábadat, majd nyújtsd fel jobb lábadat.
2. Végezz csípőemeléseket, ügyelve arra, hogy a derekad a talajon maradjon. Ismételd dinamikusan 40-szer, mindkét oldalon!

Álló helyzetben

1. Állj kis terpeszbe, térdedet kissé hajlítsd be.
2. Ügyelve a stabilitásra, helyezd át testsúlyodat a bal lábadra, jobb lábadat pedig emeld oldalra 20-szor. Ne feledkezz meg az ellenkező oldalról sem!

Négykézláb

1. Ereszkedj négykézlábra, ügyelve arra, hogy a derekad egyenes maradjon.
2. Ebből a testhelyzetből végezz lábemeléseket 2x20-szor, majd mozgasd át a másik lábadat is!


Add a Twitter-hez | Add az iWiW-hez | Megosztás | Add a Startlaphoz | Add a Google Reader-hez

További cikkek


A portál ajánlata

Optimista kártya Holddiéta könyv Ezoterikus Kalendárium 2017 Újra lesz Szeminárium! Bármilyen rendezvényt felturbózunk! Jósnő, asztrológus, grafológus...
Ezoterikus kalendarium 2017
Szívből ajánljuk:
Privát szakács szolgáltatás
Válassz egy gyümölcsöt, ilyen a jellemed?
A bögre megmondja? Neked milyen van?
Te is megismerheted a jövődet! A horoszkópod tudja!
Olvass napi Tarot üzeneteket Bellától!


bekalabamacskahaja.blog.kulinarisvilag.hu
tandi.blog.kulinarisvilag.hu
konyhatundi.blog.kulinarisvilag.hu
delikat.blog.kulinarisvilag.hu
mrita.blog.kulinarisvilag.hu







KULINÁRISVILÁG


levelezési cím:
1085 Budapest, József krt. 55-57.

Felelős kiadó: Kelemen Tamás




© 2001-2005 Kulinárisvilág (offline)
© 2008 Kulinarisvilag.hu

Minden jog fenntartva!

A site használata az Kulinarisvilag.hu "adatvédelmi és - kezelési elvei és gyakorlata" dokumentum tudomásul vételével lehetséges.