
A zöldtea regenerálja és tisztítja a bélrendszert, a citromfű aromás ...



Ha valaki hat héten keresztül naponta három csésze hibiszkuszteát megiszik, emelkedőben lévő vérnyomása mérhetően csökken.
Napi kettő, vagy annál több csésze tea elfogyasztása drámai mértékben csökkentheti a petefészekrák kialakulásának veszélyét - állapította meg egy Svédországban készült tanulmány.
A Nyugat-Európában a teára használt szavak (tee, tea) a déli, fujiani dialektusban létező ti hangalakból származtatható. A szláv nyelvekbe török közvetítéssel az észak kínai cha kiejtésből került be a tea neve.
A naponta hét csésze zöld teát vagy akár annál is többet elfogyasztó, idős emberek általában tovább élnek, mint azok, akik nem szeretnek teázni - állapították meg japán kutatók.



A gyógynövényekből nemcsak gyógyszereket, hanem többféle módon felhasználható teákat, teakeverékeket készítenek.
Azoknak a nőknek, akik naponta néhány pohár kávét vagy teát isznak, kisebb a kockázatuk az endometriális rákra, amely a méh nyálkahártyájában növekszik - közölték amerikai kutatók.
A zöld tea gyógyereje évezredek óta tudott, hiszen a legkülönbözőbb betegségek, panaszok kezelése miatt is fogyasztják, nem csak frissítőként.








